duminică, 22 aprilie 2012

Început

        Nu știu exact ce m-a determinat să-mi fac un blog.Poate pentru că mi-e mai ușor să-mi exprim sentimentele în scris decât vorbind... Și poate pentru că uneori nu găsesc persoana potrivită căreia să-i spun părerile,sentimentele,greșelile mele...Oricui i se poate întâmpla asta :) 
        Hmmm....Oare cum să încep?[..............]De curând s-a întâmplat ceva,știi... Mi-am dat seama că nimeni nu e sincer. Chiar dacă toți spunem că urâm minciuna,"o practicăm" foarte des...iar uneori devine o obișnuință. 
        Eu nu fac parte din categoria "hai să mințim până nu mai putem".Mint.Dar la nevoie.Nevoi majore.Când intru într-o situație din care nu mai pot ieși decât mințind. Iar dacă eu sunt sinceră cu tine,ar fi foarte drăguț să fi la fel și tu cu mine. 
       Dacă mă minți o dată,de două ori,hai de trei ori,te iert...Că sunt om și te înțeleg (ca să nu zic proastă).Dar dacă depășești limita s-ar putea să ne supăram... Și poți să stai în genunchi în fața mea și  să te "bâzâi" tu 3 ani să mai am încredere în tine că degeaba. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu