duminică, 29 aprilie 2012

Pentru tine,păpușă


        Băi fato...îți vine să crezi că în sfârșit am deschis ochii? Îți vine să crezi că în sfârșit mi-am dat seama că nu poți avea încredere deplină în nimeni?Și mai presus de toate:am descoperit ce fel de om ești tu...Da,tu..aia care încearcă să pară un îngeraș,aia incapabilă să facă ceva rău.Ha Ha! Deștept a mai fost ăla care a spus că: "Aparențele înșeală".
        Dar hai să-ți zic ceva...TU o să rămâi mereu o consolare.Când o să-și amintească de tine o să zică: "Aaa,da...aia e tipa care m-a consolat zilele alea".Sun multe ca tine pisiiiii....E pământul aproape pliiiin! O singură neclaritate am...oare ție ce îți iese din asta? Te simți bine când faci ce faci?Ce deține mai exact căpșorul ăla al tău  imens mic și oval?
       P.S:  Dacă mai încerci să te crezi vreo"divă  inocentă " încearcă la altă tarabă!Că mie mi s-a dus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu